Kako izbrati spletno agencijo za optimiziranje spletnih strani?

Glede na to, da večina digitalnih, marketinških in internetnih agencij, v svojih storitvah za podjetja, pretežno ponuja upravljanje plačljivih kampanj preko zakupa ključnih besed (adwords na googlu) in pa tudi upravljanje facebook oglaševanja, smo se spodaj odločili predstaviti nekatere prednosti, ki jih prinaša to, da podjetje za svoje spletni nastop izbere agencijo, ki se ukvarja z optimizicijo spletnih strani.

Kaj je optimizacija spletnih strani oz. SEO (search engine optimization)?

Optimizacija spletnih strani, imenovana tudi SEO, je med podjetniki in na sploh na internetu, poznana kot metoda za pritegovanje organskega prometa na internetno spletno stran, brez, da bi zanjo sploh bilo potrebno odšteti kaj denarja. Ima pa slabost, da spletna optimizacija rezultate prinaša šele v drugi polovici prvega leta dela, pogosto pa celo v drugem letu izvajanja SEO.

Zaradi tega raje večina podjetnikov poišče spletne agencije, ki so sposobne hitreje pripeljati podjetnikom rezultate (preko adwords oglaševanja), a je pri tem potrebno povedati, da SEO vseeno, kljub zahtevanemu času, podjetniki ne bi smeli povsem odpisati iz repertorja možnosti digitalnega nastopa.

Zakaj naj kakovosten spletni marketing zajema plačljivo oglaševanje (PPC) in neplačljiv spletni nastop (SEO)?

spletna agencija spletna optimizacija

Plačljivo spletno oglaševanje (npr. Google Ads, zakup ključnih besed, itd…) ima prednost v tem, da lahko zelo hitro, pravzaprav takoj, ko zaženemo plačljivo kampanjo, pripeljemo na spletno stran, nove obiskovalce. Zato se plačljivo oglaševanje priporoča za testiranje ključnih besed (iskanje tistih, ki so najbolj dobičkonosne iz vidika vložene investicije v spletno plačljivo oglaševanje in realiziranih poslov oz. prodaj preko interneta), obenem pa se Google Ads priporočajo tudi za testiranje konverzije spletne strani (za posamezne zakupljene ključne besede).

Spletna SEO optimizacija, po drugi strani, zahteva čas (tudi več let), je pa res, da prinaša kasneje nove posle in stranke, tudi, ko vanjo več ne vlagamo toliko časa in energije. Hkrati pa ima prednost tudi v tem, da so CTR-ji v spletnem nastopu preko optimizacije spletne strani, višji v primerjavi s CTR-ji iz plačljivega oglaševanja na Googlu.

Glavna prednost, ki jo namreč prinaša spletna optimizacija napram google adwords oglaševanju, se kaže v izplenu iz oglaševanja. Če drži, da google adwords oglaševanje hipno prinese več strank, moramo razumeti tudi, da je strošek za pridobitev stranke, čez adwords, napram SEO, bistveno višji. Pri čemer je potrebno poudariti, da SEO strošek, skozi leta samo še upada in je največji na začetku SEO kampanj, adwords oglaševanje pa predstavlja strošek tekom celotne kampanje.

Obenem optimiziranje spletnih strani prinaša dolgoročne rezultate in možnost rasti podjetju, zaradi tega, ker lahko podjetnik, po tem, ko je s spletno optimizacijo dosegel neke rezultate, pozornost usmeri na dvigovanje pozicij svoje spletne strani za dodatne ključne besede, medtem, ko mu dobre uvrstitve prvih ključnih besed, že prinašajo rezultate.

V primeru adwords oglaševanja lahko podjetnik svoje prodajne rezultate poveča samo tako, da poveča vložek v zakup dodatnih ključnih besed.

Podjetja bi se, kljub opisanim prednostim in slabostim enega in drugega spletnega trženja (marketinga), morala vseeno lotiti tako, da upoštevajo oba spletna kanala, ki drug drugega dopolnjujeta, ne pa izključujeta.

HINT: Dober, strateški, spletni, marketinški in vsebinski nastop, praviloma, najprej upošteva nastop s pomočjo plačljivega oglaševanja (pri podjetjih, ki si seveda spletno oglaševanje sploh lahko privoščijo), kasneje (ko je spletna stran s pomočjo optimizacije strani, uvrščena na visokih pozicijah Googla), pa umik plačljivih kampanj na besede, s katerimi še ne dosega vidnosti in prodaje. Več: spletni marketing Matija Zajšek.com

Priporočilo: 

Sodoben spletni marketing in optimizacija spletnih strani morata upoštevati tudi informacijsko varnost

Podjetja, ki svoje poslovanje, predvsem pa trženje in prodajo, delno ali celo v celoti usmerjajo na prodajo preko svojih spletnih strani, morajo pri spletnem marketingu in optimizaciji svojih strani, biti pozorna tudi na t.i. informacijsko varnost, saj število ranljivosti spletnih strani, z naraščanjem spleta in razvojem spleta, raste. Hkrati pa je na nivoju spletnega trženja in spletnega nastopa, podjetjem in spletnim stranem, potrebno ustrezno zagotoviti tudi zakonodajno skladnost z aktualnimi predpisi in zakonodajo v zvezi s trženjem in prodajo preko interneta.

Pri tem imamo v mislih predvsem  sodobno zaščito celotne informacijske tehnologije podjetij, skladnost z GDPR, zagotovitev varnosti končnih upšorabnikov spletnih trgovin in spletnih strani, zaščite pred odtekanjem podatkov in podobno.

v Sloveniji je na področju informacijske varnosti, eno izmed vodilnih podjetij, podjetje S&T.

Kaj vse opravlja spletna agencija, ki nudi profesionalno optimiziranje spletnih strani?

Osnova kakovostne spletne optimizacije je najprej tehnična in onsite seo analiza obstoječe spletne strani, pri kateri agencija najprej preveri ali je spletna stran strukturirana tako, da čim bolj zadostuje aktualnim SEO smernicam.

Nato, z nekaterimi naročniki, začne agencija, v sodelovanju z njimi, pripravljati, tako imenovane seo vsebine, ki največkrat nastajajo v obliki bloga na spletni strani.

V drugem delu spletne optimizacije pa spletna agencija začne z gradnjo povratnih povezav, s pomočjo katerih agencije internetne strani svojih naročnikov, poskušajo pripeljati na prvo stran različnih iskalnikov (npr. Google, Bing,…), kjer se nahaja tudi največ spletnega prometa.

Dodatno: How to choose an seo company – moz

Oznake: spletna agencija spletna optimizacija

Morda ti bo všeč tudi...

1 odziv

  1. 26 novembra, 2019

    […] NAMIG: Če se sami odločate o tem, da bi se lotili SEO optimizacije s pomočjo spletnih agencij, vam bo v pomoč članek Kako izbrati spletno agencijo za optimiziranje spletnih strani? […]